Haemme organisointikykyistä palvelupäällikköä Helsinkiin

Haemme Helsingin Hakaniemessä sijaitsevaan toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen

Palvelupäällikköä

Asiakastyytyväisyyden ja asumisen laadun parantamiseksi tuotamme osan kiinteistöjemme vihertyön, siivoustyön ja pienremontoinnin palveluista omana työnä.

Näissä tiimeissä tulee työskentelemään vakituisen henkilökunnan lisäksi asukkaitamme, joita työllistämme strategiamme mukaisesti. Tehtävään valittava palvelupäällikkö vastaa näiden palvelujen kehittämisestä ja johtamisesta. Kannustavana arjen esimiehenä hän auttaa työntekijöitä ja tiimien vastuuhenkilöitä löytämään työstään olennaisen ja kehittymään siinä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii hyvää organisointikykyä, sitoutumista toiminnan pitkäjänteiseen kehittämiseen sekä hyviä yhteistyö- ja esimiestaitoja. Ajokortti on välttämätön.

Edellytämme:

  • aiempaa esimieskokemusta
  • monipuolista osaamista kiinteistöjen ylläpitoon liittyvien tehtävien hoidosta
  • kiinteistöpalveluiden hankintaan liittyvää osto-osaamista
  • kustannustietoisuutta.

Tarjoamme:

  • vakituisen työsuhteen vakaan työnantajan palveluksessa
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä asiantuntijaorganisaatiossa
  • osaavien ammattilaisten tuen
  • nykyaikaisen työskentely-ympäristön ja työvälineet
  • kannustavan työilmapiirin.

Puhelintiedusteluihin vastaa 31.1.2018 ja 5.2.2018 klo 14.00–16.00 kiinteistöjohtaja Juha Niskanen, p. 020 702 0240.

Jos tehtävä tuntui omalta, täytä hakemus palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen viimeistään 11.2.2018.

Hae palvelupäällikön paikkaa

 

Katso kaikki avoimet työpaikkamme